Wednesday 27 June 2012

Ma tean, ma pole ÜLI ÜLI ammu postitanud siia, aga täna sain ma aega ja räägin nüüd oma viimase aja toredamatest seiklustest

Soome-Eesti tantsupidu Tamperes


Jaa! 13-17 juuni olin siis Soomes, Tamperes kus toimus kolmas Eesti Soome tantsupidu. Seal oli ülimega tore! Muidugi oli raske trenni teha, sest päike paistis koguaeg lagipähe ja joogipause vahepeal ei tehtudki. Pool päeva pidin skippima, sest päike mõjus mulle halvasti kuid sain sellest üle ja järgmine päev olin platsis
Etendus toimus pühapäeval, kus sadas täielikku padukat, mis andis isegi minu jaoks päris võimsa tunde ja punkti sellele toredale nädalale:)




DIY

Imelihtne ja kasulik nipp juhuks, kui teil tekib tahtmine/vajadus eemaldada oma küünelakk, kuid teil on küünelakieemaldaja otsas!

Mida on teil selleks vaja?
Vatitupse ning küünelakki.

Kogu trikk seisnebki selles, et kannate küünelaki küünele, mida soovite puhastada, lasete umbes 10 sekundit kuivada (vajadusel rohkem) ning tõmbate vatitupsuga laki pealt ära ning sellega haarab ka märg küünelakk vana endaga kaasa ning küüs ongi puhas!




















Daydream Nation


Vaadake seda filmi!!!


Nüüd hakkan tihedamini postitama:)

xo




1 comment:

Maarika said...

wow, see neetidega sõrmus on megacool!