Wednesday 14 November 2012

Wooh!

Mul on viimasel ajal nii kibekiire olnud et oioioi.
Ma teen sellest postitusest väikese inspiration postituse. Mul on hetkel suur vibe peal, ehk ma kirjutan oma CV'd ja motivatsioonikirja. Üks lause: ennast kiitmast ma EI väsi!

Loodan, et kunagi tuleb mingi veidikene sisukam posititus.

Aga üldiselt ongi nii, et ma olen lihtsalt SUPEREXCITED! 
Nagu ma ütlesin, vibe on peal ehk motivatsioonikiri ja CV ja soovituskiri on täies hoos. Loodame 5-ks detsembriks ära registreerida ja siis on kõik juba tarkade Londoni inimeste kätes. (Kuid siiski pean ma saatma ka veel oma portfolio, kuhu panen oma parimad tööd) 
Üritan teha siia ka mingi lingi, kus on kõik (enamus) tööd ning mul oleks siiralt VÄGA hea meel, kui te ütleksite, mis tuleksid kasuks, ning mis Teile meeldivad!
Halloween

Aga väike inspiration siis!

um.. mby next year????





Aa, ja reedel hakkab meigikoolitus! yay!




xo

No comments: