Tuesday 10 April 2012

Uus mina

Jap, sai siis tehtud!

Ma olen nii nii megakaua tahtnud oma juustega midagi peale hakata ja lõpuks ma selle julguse kokku võtsin ja värvisin nad helepruuniks! Vähemalt kavatsesin :D

Kuna all oli mul hull plaatinablond, siis jäi ka kaunis pruun päris hallikalt/lillakalt, kuid varsti, paari ndla pärast värvin uuesti ja loodan et siis tuleb see õige;p

MINU arvates.. näen ma välja.. veidike tõsiseltvõetavam (ihope) ja veitsa vanem isegi:D Aga eks see on Teie otsustada:)
Väike shoot oli ka siis täna ja selline ma nüüd siis olen: (pildilt näeb värv välja suht hele, tegelt tumedam)



Hetkel on käimas arvestustenädal, seega mul võib tulla õppimise käigus mingi eriline inspiratsioonihoog, sest muidugi õppimise käigus tundub ka seina vahtimine jubehuvitav:)
Eks näis!

Edasi kunstiajaloo lainele!





2 comments:

Liisbet said...

Sa jätsid mu üksiiiii :S:D

Terje said...

Anna andeks tibuke :D Aga sul on võimalus minuga liituda!! :D:D
Ja praegu ma olen lilla niiet:D Ma olen täitsa üksi :D:D