Thursday 12 April 2012

Veel uuem mina!

Unustage ära kõik ''uue mina'' kohta.. 
Ma eemaldasin selle jubeda halli värgenduse peast ja sain omale lõpuks pruunid juuksed!
Jah,, pakendile oli kirjutatud HELEBLOND! (Minu jaoks on blond värv selline, nagu mul oli, kõik ülejäänud on pruun) Niiet ma teadsin, et ma saan omale helepruunid juuksed, kuid mida kauem värv peas oli seda kindlam ma olin, et ma saan omale sellised suht.. mitte nii helepruunid juuksed:D
Selline on siis tulemus!
Alguses ma ehmatasin jõhkralt ära, kuid mida rohkem aega edasi, seda rohkem hakkab see mulle meeldima:) 



mina väga sensuaalselt kohvi joomas:D








Täna õhtul on nummari Erle sünnipäeva tähistamine! 
Kuna homme on mul MASSIVE ajalooarvestus, siis kahjuks päeva sisustan ma sellega. Õnneks on nii, et ma lähen vastama homme alles 14.25, niiet pole hullu:) Ärkan hommikul kell 10 ja hakkan õppima ja kordama.

Seniks aga jälle tsauplau!


3 comments:

Grensu said...

See pruun värv sobib sulle oi kui palju paremini! Väga ilus kohe!

Terje said...

Väga tore kuulda! Suuurtänuu:)

Maarika said...

kaunis!