Monday 16 April 2012

Viimast päeva vaba!

Jah.. ma olen täna viimast päeva vabaduses, sest homsest hakkab mul koolis viies periood, mis on tappev, ning mille jooksul ma arvatavasti väga palju unematit ei näe! :)


Peale seda, kui ma juuksed pruuniks värvisin, on minu üheks väljakutseks uue meigiharjumuse kujundamine.
Alguses ma ei mõelnudki üldse sellele, et kuna ma näen nii teistsugune välja, siis selline meik, nagu ma olen teinud blondi peale ei pruugigi sobida.
Peale seda, kui ma olin pannud oma laugude peale lauvärvi, kulmud korda teinud, ja lõpuks oma lemmikhuulepulga peale pannud ning lõpptulemuseks peeglisse vaadanud mõistsin ma, et ma pean ütlema nägemist omale vanadele harjumustele (ja kahjuks minu kullakallile Isadora erkroosale huulepulgale)

Siis mõtlesin, et kui raske see ikka on!

Hakkasingi siis katsetama.. ausaltöelda pole siiamaani midagi päris sobivat leidnud aga eks ma üritan edasi :D

Eriti raske on huulepulga valimine.. Proovisin poes olles mingi 7t erinevat tooni ja no kohe mitte ükski ei sobinud :D




Mm.. veel seotud juustega.

Soovitan Teile, pruunijuukselistele väga

John Frieda 
Brilliant Brunette


Üks asi, mis kaasneb jälle mu uue juuksevärviga, on värvi kulumine (blondiga ma seda ilmselgelt ei kogenud:D)
Ja.. kui ma esimest korda pesin peale värvimist, oli kohe näha, kuidas värv läks tuhmimaks ja siis tuligi selline plaan mingi tumedatele juustele mõeldud shamps osta.
Selle shampsi ja palsami sain ma kaubamajast osturallilt. Mõlemad maksid vist 5€+ sendid.
Ja ausalt.. peale pesu oli aru saada, et värv ei olnud veel rohkem tuhmimaks läinud ega maha kulunud, vaid juuksed olid elupehmed ja mõnusad.
Plussiks on veel õrn kookoselõhn, mis paneb sulama!

Ja veel soovitan:


Ma pole kunagi olnud eriline peitepulga v kreemi fänn, sest minu arust jätavad need alati väga raske ja sellise liiga kreemja mulje, aga kunagi ostsin selle:
Manhattan
Wake up concealer

Siis nüüd mul kaua aega ei olnud seda ja nüüd ostsin jälle (maksab mingi 3-4€ vist)
Ja ma ei mäletanudki, et see nii hea on!
See peidab ilusti kõik väiksed iluvead ning jätab nahale sellise mõnusa kuma.
Kindlasti soovitan:)




Paar head laulu


















*
Mm.. see lugu ilmselgelt on minu väga vanadest aegadest:D BMTH on siiani mu üks lemmikutest!











ADTR ka!!








Haha.. mingi lambikas..






Kas keegi oskaks öelda, kust saaks osta hea (ja võimalikult odava:D) printer/skänneri ?








kisses 








1 comment:

Unknown said...

Beautiful and very inspiring posts and blog! We share the same passion so let's follow each other!:)
Please take a look at my blog and let me know if you wanna be fashion friends!