Tuesday 8 May 2012

Must have things

Väike hiljaõhtune blogipostitus, sest ajalugu on lihtsalt liiga mainstream.

Kuna ma olen viimastel päevadel ostnud paar uut asja ja nendesse absoluutselt in love, siis jagaksin neid asju ka teiega!
Alessandrro 
nail hardener
13€ suur (pildil)
6€ väike

Kuna mu küüntel on tore komme lõheneda ja murduda, oli mul vaja ühte korralikku tugevdavat lakki - jah, ütleme nii, et 13€ on tavaliselt ikka ühe küünelaki kohta palju, kuid üks asi, mille peale kulutada on kindlasti siis nn. läbipaistev lakk.
Ma olen seda kasutanud nüüd umbes 4 päeva ning tulemus hakkab juba hiilima. Esiteks, alustan sellest, et peale kandes jääb väga ilus tulemus ning mu küüned on juba tugevamad, umbes nädala,paari pärast võin ka uuesti kirjutada, kuidas küünelakk toiminud on.

Garnier
BB Miracle Skin Perfector
9€ (hetkel on I.L.U-s soodukas, saate 7-ga!)

I'm sooooo in love! See on tõesti tõesti väga väga hea. Sobib ideaalselt jumestuskreemi asendama. Teeb näonaha ühtlaseks, niisutab nahka ja jätab mõnusa kuma. Plussiks on ka veel megahea lõhn ning õhuline struktuur.
Minu toon on nn. medium, ning see jätab sellise mõnusa''suvepruuni'' mulje, ehk ei jäta oranži tulemust nagu mõned teised jumestuskreemid/ja muud tooted.

Make Up Store
Microshadow '' Sepia''
Hinda kahjuks ei mäleta!

Kahjuks mul ei ole teile värvist pilti, kuna minu superkaamera ei võta õiget tooni välja.
Pikemat juttu ei olegi! Mina kasutan seda põsesarnadel ning tulemus jääb väga armas ja naiselik.

Umberto Giannini
Indulgent Beauty Moisture Mask
7€

See toode sobib ÜLIHÄSTI kahjustatud juustele (nagu minul haha). Ei uskunud, et see võib peale esimest kasutuskorda juba nii hea tulemuse jätta. Juuksed näevad välja läikivamad ja tervemad ning läbikammitavus paraneb MÄRGATAVALT!
Soovitan väga!




Ja lõppu ka üks kritseldus sketchbookis.







7 comments:

Jenni said...

wow, nice blog and you're so pretty! :)

♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

Terje said...

thank you!:)

@lea said...

Heey, great pics! Your blog is so absolutely cute!
i wanna follow you, but my pc is broken -.-'
do you wanna follow me too? that would be great :))



'xxx

http://stil-werk.blogspot.com/

Terje said...

Ofcourse!
A little hint: go to your dashboard, klick ''add'' and put there my blog address http://tertsu.blogspot.com and then you're following me:)

Kadri said...

See BB kreem on hea!:) Ja väga huvitav postitus üldse:)!

Terje said...

On ja väga väga hea:)
Aitäh!

Helerin said...

See Alessandro küünelakk on täiega hea ja aitab. ma kasutasin peale seda,kui geelid ära võtsin ja suht ruttu olid küünted jälle normid ja tugevad.