Saturday 5 May 2012

Soomlased, kunst ja muu!

Heii!!
Mul on LÕPUKS aega teha jälle üks blogipostitus.
Tegelikult pole mul üldse aega.. ma pean õppima ja õppima ja veelkord õppima.
Aga.. räägin siis Teile lähemalt, mis toimus eelmine nädal!

28.04
Saabusid soomlased!
Nägin üle pika aja Rosat, keda ma väga väga igatsesin!
Programmi käigus käisime me Tartu trükikojas, lodjaga sõitmas, Viljandis ja AHHAA's.
Vabal ajal olime ns ja õhtuti käisime väljas.
Külastasime korp Rotaliat ja tegime Shootersist oma kodu.

Üldiselt.. oli see kõik megatore ja vinge ja samas ka väsitav.

Varsti loodan külastada Rosat ja Essit juba Maltal! 

Igastahes.. siin mõned pildid!
Enjoy








Essi, Rosa, Ines













Väike tibukene koorus!




Raggamasta - Silver Seppa


Akrüül lõuendil 40x40cm








Täna käisin raadi lennuväljal kummipõletamist vaatamas!




Ja paar uut asja ka, mida hiljuti ostsin


Nüüd tuli üks pikk ja piltiderikas postitus:)
Eks ma üritan ikka nüüd natuke tihedamini postitada.
Mida te näha/teada sooviksite?





No comments: