Tuesday 17 July 2012

Hello honeybees


Ma ei oska kuidagi alustada seda postitust.. Kirjutasin siia mitu versiooni ja kõik on kadunud ja kaotatud.. jaja, okei :D

Igastahes..

Neljapäevast pühapäevani olime Pärnus!!
Võiks arvata tõesti, et yay Pärnu päike ja kuum rannaliiv... EI
Tõesti, 12 juuli toimus BEACH GRIND, kus esines Netsky!
Üritus ise oli megalt kordaläinud ja ma olen ülirahul. Netsky hakkas veel rohkem meeldima ja üldse kõik oli megabueno!


Negatiivne pool pärnust aga oli see, et ilmad olid suhteliselt kohutavad ja nüüd (7 päeva enne Itaaliasse minekut) olen ma haige ja olek on üli üli halb.
Ja nii ma siis siin tohterdan end - joon teen, söön kurgukommi ja Coldrexi. 
Pöidlad pihku, et tervis tuleb tagasi!




Pärnust soetasin omale ka ühe Make Up Store'i lauvärvi



MAKE UP TIP FOR SUMMER

Vahepeal on ikka nii, et välja minnes väga meikida ei viitsi aga samas silmi tahaks natukene rõhutada ja avardada.

Selleks, et silmi rõhutada ja veidike avaramaks muuta, tuleb teil võtta veidike sädelev, valge või beežikas toon ning tupsutage seda lau keskele ning silma sisenurka. 
Ülilihtne kuid tulemus on kohe näha;)
(Intensiivsemaks tulemuseks võite kergelt pruunikat tooni tupsutada ka silmakoopajoonele)

=)


Ostsin uue raamatu omale! See nägi lihtsalt üliarmas välja!
Eriti meeldib mulle pühendus;)
Kui läbi saan, annan teada, kuidas meeldis.



Leidsin lepatriinu!
(väike igavuse hetk tegelt :D)


Jaa!! Andke Teie ka oma juustele natuke puhkust ja kasutage neid megalooduslikke shampoone-palsameid. 
Pärnus sai kartidega rallitud:)

Enne GRIND'i oma kallite sõpradega:) 


Aa.. ja kõigil kellel on Instagram, follow'ige kindlalt! Kasutaja on terj3



Okei.. selleks korraks kõik.
xo

3 comments:

Liisbet said...

Ma lugesin seda raamatut inka jaoks ju :)

Terje said...

Aajaa.. oli vist ja :D Kuidas oli?

Maarja said...

Sellised meiginipid on väga kasulikud ;)