Tuesday 18 September 2012


Hei


Väike review mõningatest toodetest, mis ma omale soetanud olen.




1. Maybelline BB Dream Fresh.
Põhimõtteliselt.. ostsin ma selle tegelikult selle pärast, et võrrelda seda Garnier BB kreemiga. Välja tuli see, et Maybelline BB kreem on hoopis kergem ning vedelama tekstuuriga, mis teeb pealekandmise palju lihtsamaks ning ka nahale jääb päris ilus. Katvus on aga Garnieri kreemil parem. Eelistada ei oska ma hetkel veel kumbagi, sest pole uut Maybelline kreemi veel nii kaua kasutanud:) Kui välja mõtlen, siis annan teada.

2. Artdeco blusher, 05
Artdeco põsepunad on mulle alati meeldinud. Väga väga ilus toon ja püsib ka ilusti peal. Kiidusõnad
3. Artdeco lauvärv 512
Ma olen alati pooldanud Artdecot, kuid sellel korral läks natuke nihu. Toon jääb peale väga väga hele. Põhimõtteliselt pole peale pealekandmist nähagi, et lauvärv oleks peal. Kahju. Huvitav, kas on tegu ainult heledate toonidega, või jäävad ka erksamad toonid tuhmid? Oleks tore, kui annaksite tagasisidet, kui kellelgi kogemusi on.
4. Manhattan'i peitepulk.
See on vist esimene kord, kui ma ostsin endale huulepulgastiilis peitepulga. Senini tundub päris hea:)Kindlasti läheb paremaks, kui ma pealekandmistehnikat lihvin:D
4. L'Oreal huulepulk 288
Peale on kirjutatud sellele for Brunettes, aga mina ostsin selle igaljuhul, sest see toon on lihtsalt nii ilus! Tegelikult ostsin selle üheks teiseks tarbeks, kuid sobib ka night-out puhuks:) Huulepulk ise püsib väga hästi peal ning ei valgu laiali.





Eelmises postituses rääkisin teile, kuidas mul on tuline soov minna Inglismaale õppima. Alguses, kuna olin vaadanud ainult Metropolitan Uni't, siis olin kindel, et lähen sinna. Kuid mõtlesin.. mul on väga väga kaua olnud huvi meigi - juuste vastu. Hakkasin siis otsima ning leidsin täpselt selle, mida ma tahaks õppida. London's College Of Fashion'is. Kuna konkurents sinna on ülimalt suur, siis pean ma tohutult tööd tegema, et sisse saada. Muidugi on mul täpsemad plaanid, mille seletamine siin läheks liiga pikaks.
Tahtmine on mul väga-väga suur. Ma kujutan ette, kui raske see saab olema - living on you own. Siiamaani olen ma olnud alati samas keskkonnas ja samade inimestega. Ma ootan väga seda väljakutset ning usun,et saan hakkama!
Koostama pean ka portfooliot, niiet kui kellelgi on mõtteid, milliseid töid ma sinna võiks panna, andke teada(osi töid on blogis siin üleval)




Töötan jälle millegi uue kallal.
Tegin ise küünlaid!

Ma ei teagi.. kas oskan siia veel midagi lisada



Aa.. ja lisaks kõigele olen ma palavikuga kodus haige:) 



xo.


1 comment:

fran said...

im fran, a spanish male blogger. i hope you like my style and maybe want to follow me...

http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/american-vest.html