Wednesday 12 September 2012

Ma olen nii laisk, andke andeks! Või siis.. on mul nii kiire.. mis iganes.. Ma võtan end kokku ja teen ühe korraliku postituse

Nii.. kool on alanud! Ja siiamaani on läinud päris hästi. Tunniplaan pole raske ning üldse on tore kõiki jälle näha!
Esimene koolipäef

Aa.. ja kooliga seoses. Käsil on juba 12 klass ja ilmselgelt on vaja juba möelda, kuhu edasi õppima minna. Ma olen alati tahtun välismaale minna, aga üksi ei ole väga tore minna. Minu õnneks, kuulsin ma oma klassiõde, Siirit, rääkimas, et tema tahaks ka just Inglismaale minna (my longlasting dream) ja leidsimegi üksteisele kaaslased.
Tegelikult, pole ju veel midagi kindel. Minu lõpuaasta on käinud kõigest poolteist nädalat, kuid ma olen ikka megamega excited ja loodan, et mul jätkub julgust ka siis kui minekuks läheb. Kooli nimi on London's Metropolitan University, kus on vääga palju lahedaid erialasid ning, kus on tudengeid kuni 150st riigist. 
Igastahes... ma nii loodan, et see aasta läheb ruttu ruttu ja saab alustada uut ja põnevat elujärku:)




Aa.. ja ma hakkasin vahepeal kunstikoolis käima:)



Nii.. siis värvisin ma oma juukseotsad ära:) Pilt on tehtud vahetult pärast juuksurit ning näevad välja päris lillad(mis mulle vägaväga meeldib) Kuid see lilla/punane oli alguses segatud pruuniga, et kui värv hakkab kuluma, siis see roheliseks ei läheks. Kokkuvõttes mulle meeldibki hoopis punakaslilla


Veel.. jagaksin teiega ühte mega mega mega head retsepti:)

Vaja läheb:
125g  soolast maapähklivõid
110g toasooja võid
175g tuhksuhkrut
130g Digestive küpsiseid
150g tumedat shoksi.


Sega või, maapähklivõi, tuhksuhkur ja lisa purustatud küpsised. Sega kuni mass on ühtlane. Seejärel pane saadud mass kuskile anumasse, mida saad külmikusse panna (alla pane kindlalt küpsetuspaber). Seejärel sulata shokolaad ja vaja ''taignale'' peale:) 
Seejärel aseta magustoit külmkappi ja lase sellel taheneda paar tundi.

Hea asi selle magustoidu puhul on see, et see läheb iga päevaga paremaks ning seda jätkub vähemalt nädalaks, kuna korraga peab vähe võtma, kuna see pääris magus:) 









Nii.. igastahes.. seekord on kõik:) 


xoxo


No comments: